Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: CAN'T LOG OFF SITE!!! What do I need to do?  (Read 299 times)

Buddy

  • Member
  • Bionic Fingers
  • *****
  • Posts: 5148
    • View Profile
CAN'T LOG OFF SITE!!! What do I need to do?
« on: 04 June, 2004, 12:04:19 am »
Using another computer and can't sign out!!!

What's a guy gotta do??

Richmond Clements

  • Super Moderator
  • CALL-ME-KENNETH!
  • *****
  • Posts: 14773
    • View Profile
    • http://www.futurequake.co.uk/fq/index.html
Re: CAN'T LOG OFF SITE!!! What do ...
« Reply #1 on: 04 June, 2004, 12:09:03 am »
Go to 'My Details' at the top of the page.

Max Kon

  • Member
  • Bionic Fingers
  • *****
  • Posts: 6536
    • View Profile
Re: CAN'T LOG OFF SITE!!! What do ...
« Reply #2 on: 04 June, 2004, 12:09:17 am »
if they don't mind you deleting their cookies...

Buddy

  • Member
  • Bionic Fingers
  • *****
  • Posts: 5148
    • View Profile
Re: CAN'T LOG OFF SITE!!! What do ...
« Reply #3 on: 04 June, 2004, 12:13:48 am »
Yeah, tried that first... no joy.
Just get a blank screen.

Don't really wanna delete the cookies on someone elses machine.


Wake Help!!

Buddy

  • Member
  • Bionic Fingers
  • *****
  • Posts: 5148
    • View Profile
Re: CAN'T LOG OFF SITE!!! What do ...
« Reply #4 on: 04 June, 2004, 12:40:07 am »
OK home now, can't log off here either...

Tried removing the cookies, still can't get ogged off.

Go on, try logging off.. tell me if you're successful.

Anyone else have this problem?

Noisybast

  • Member
  • Bionic Fingers
  • *****
  • Posts: 6389
  • It's all the deep end.
    • View Profile
    • http://www.mattnicholson.co.uk
Re: CAN'T LOG OFF SITE!!! What do ...
« Reply #5 on: 04 June, 2004, 12:46:05 am »
Yep - I can't sign out either.

Buddy

  • Member
  • Bionic Fingers
  • *****
  • Posts: 5148
    • View Profile
Re: CAN'T LOG OFF SITE!!! What do ...
« Reply #6 on: 04 June, 2004, 12:59:27 am »
Got it sorted.

You need to delete youer cache.

Buddy

  • Member
  • Bionic Fingers
  • *****
  • Posts: 5148
    • View Profile
Re: CAN'T LOG OFF SITE!!! What do ...
« Reply #7 on: 04 June, 2004, 01:01:26 am »
Bit of a pain in the arse having to do that every time I wanna log out.

Wake - Can You Fix It!!!1

Wake

  • Administrator
  • Battle Hardened War Robot
  • *****
  • Posts: 4341
    • View Profile
    • OSCar Central
Re: CAN'T LOG OFF SITE!!! What do ...
« Reply #8 on: 04 June, 2004, 10:20:11 pm »
Should be sorted now. There was an earlier bug in the new site design which I fixed, but the fix caused more bugs so I unfixed in and I've now refixed it a different way around.

It was all down to capitalisation

if ($choice == "Log off")
is not the same as
if ($choice == "log off")

Cheers,

Wake